Możesz skontaktować się z nami w różny sposób. Możesz do nas napisać, zadzwonić lub zjawić się w nas...
Charakter działalności przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych nie zawęża się jedynie do ujmowan...
Pierwsze zapisy o pojawieniu się systemów wodociągowych pochodzą z początku XV w., a dokładnie z 144...
Procedura zgłoszeń wewnętrznychFormularz zgłoszenia naruszenia prawa
Wymiana magistrali pod korytem Odry Pijemy wodę z kranu Podsumowanie roku 2020 w PWiK w Głogowie Kam...
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych Oso...
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący od dnia 19 listopada 2021 r. na ter...
PWiK w Głogowie wprowadza możliwość bezpośredniego załatwienia sprawy w Biurze Obsługi Klienta. BOK będzie otwarty we wtorki i czwartki w godzinach od 8.00 do 13.00.
Do BOK-u przyjmowani będą tylko klienci, którzy wcześniej umówili się na wizytę telefonicznie.
W pozostałe dni, Biuro Obsługi Klienta będzie funkcjonować bez możliwości bezpośredniego spotkania z pracownikami Spółki. W dalszym ciągu zachęcamy więc do kontaktu telefonicznego, drogą e-mail, za pośrednictwem korespondencji pocztowej, e-BOK. Pisma skierowane do PWiK można także wrzucać do skrzynki znajdującej się na furtce przy ulicy Łąkowej 52.
Kontakt:
Biuro Obsługi Klienta
sprawy techniczne
tel./fax 76 835-58-61
Biuro Obsługi Klienta
sprawy umów i windykacji
tel./fax 76 835-46-42
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.