1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 177 21 12 13 14 16 top images

Ostatnio przeglądane

Informacje kontaktowe

Możesz skontaktować się z nami w różny sposób. Możesz do nas napisać, zadzwonić lub zjawić się w nas...

Usługi świadczone przez PWiK

Usługi świadczone przez PWiK

Ulotki informacyjne dotyczące świadczonych usług: Inspekcje rurociągów Lokalizacja uzbrojenia podzie...

Ceny za wodę i odprowadzanie ścieków

Czy nasza cena za wodę jest wysoka? Możecie Państwo ocenić to sami sprawdzając jak plasujemy się w k...

Najczęściej przeglądane

Materiały filmowe

Wymiana magistrali pod korytem Odry Pijemy wodę z kranu Podsumowanie roku 2020 w PWiK w Głogowie Kam...

RODO

W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych Oso...

Regulamin usług PWiK w Głogowie sp. z o.o. - Gmina Głogów

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący od dnia 19 listopada 2021 r. na ter...

Regulamin usług PWiK w Głogowie sp. z o.o. - Gmina Miejska

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący od dnia 29 listopada 2021 r. na ter...

Biuro obsługi klienta

s1  s2

Biuro Obsługi Klienta utworzone zostało na terenie siedziby PWiK w Głogowie sp. z o.o. przy ul. Łąkowej 52. Na ten cel został zaadaptowany wolnostojący budynek biurowy usytuowany przed budynkiem głównym.

Biuro Obsługi Klienta powstało dla poprawy jakości świadczonych usług zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.

W jednym miejscu można teraz załatwić wiele rozmaitych spraw związanych m.in. z:
• przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
• załatwieniem spraw w zakresie zawierania umów na dostawą wody i odbiór ścieków,
• przekazaniem wskazań wodomierza,
• reklamacją rachunków wystawionych przez PWiK i regulowaniem należności,
• awariami sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
• zleceniem usług świadczonych przez PWiK w Głogowie sp. z o. o.,
• przyjmowaniem ewentualnych reklamacji i skarg klientów, itp.

Mamy nadzieję, że pracownicy Biura Obsługi Klienta odpowiedzą na wszystkie pytania i zaistniałe wątpliwości naszych klientów, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo.

Nasze przesłanie to świadczenie usług na rzecz klienta, które będą równie wysokiej jakości jak dostarczana przez nas woda.

W Biurze Obsługi Klienta funkcjonują następujące stanowiska:

Obsługa klienta z zakresu spraw technicznych
tel./fax 76/835 58 61

Obsługa klienta z zakresu spraw umów i windykacji
tel./fax 76/835 46 42

GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA:
od poniedziałku do piątku: 7.00 – 15.00
 

W celu skontaktowania się po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta należy skorzystać z całodobowego numeru telefonu pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego:
telefon bezpłatny: 19 285
telefon komórkowy (płatny): 602 513 227