177 21

Ostatnio przeglądane

Informacje kontaktowe

Informacje kontaktowe

Możesz skontaktować się z nami w różny sposób. Możesz do nas napisać, zadzwonić lub zj...

Czym zajmują się głogowskie wodociągi

Czym zajmują się głogowskie wodociągi

Charakter działalności przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych nie zawęża się jedynie do ujmowan...

Historia wodociągów

Historia wodociągów

Pierwsze zapisy o pojawieniu się systemów wodociągowych pochodzą z początku XV w., a dokładnie z 144...

Najczęściej przeglądane

Cennik usług odbioru i oczyszczania wód opadowych lub roztopowych

Cennik usług odbioru i oczyszczania wód opadowych lub roztopowych obowiązujący w okresie 01.0...

Cenniki i taryfy 2017/2018

Cenniki i taryfy 2017/2018

W części cenniki i taryfy znajdują się informacje na temat aktualnych cen za dostarczanie wody i odp...

Polityka prywatności i zasady korzystania

Stan na 01.12.2014 Przywiązujemy dużą wagę do poszanowania prawa do prywatności użytkowników serwisó...

Regulamin usług PWiK w Głogowie sp. z o.o. - Gmina Wiejska

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie Gminy Wiejskiej Głogów D...

Biuro obsługi klienta

s1  s2

Biuro Obsługi Klienta utworzone zostało na terenie siedziby PWiK w Głogowie sp. z o.o. przy ul. Łąkowej 52. Na ten cel został zaadaptowany wolnostojący budynek biurowy usytuowany przed budynkiem głównym.

Biuro Obsługi Klienta powstało dla poprawy jakości świadczonych usług zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.

W jednym miejscu można teraz załatwić wiele rozmaitych spraw związanych m.in. z:
• przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
• załatwieniem spraw w zakresie zawierania umów na dostawą wody i odbiór ścieków,
• przekazaniem wskazań wodomierza,
• reklamacją rachunków wystawionych przez PWiK i regulowaniem należności,
• awariami sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
• zleceniem usług świadczonych przez PWiK w Głogowie sp. z o. o.,
• przyjmowaniem ewentualnych reklamacji i skarg klientów, itp.

Mamy nadzieję, że pracownicy Biura Obsługi Klienta odpowiedzą na wszystkie pytania i zaistniałe wątpliwości naszych klientów, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo.

Nasze przesłanie to świadczenie usług na rzecz klienta, które będą równie wysokiej jakości jak dostarczana przez nas woda.

W Biurze Obsługi Klienta funkcjonują następujące stanowiska:

Obsługa klienta z zakresu spraw technicznych
tel./fax 76/835 58 61

Obsługa klienta z zakresu spraw umów i windykacji
tel./fax 76/835 56 42

GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.00 – 15.00;
wtorek: 7.00 – 16.00
 

W celu skontaktowania się po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta należy skorzystać z całodobowego numeru telefonu pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego:
telefon bezpłatny: 19 285
telefon komórkowy (płatny): 602 513 227

Przyłącz się

Odczyty wodomierzyChcesz być na bieżąco? Przyłącz się do nas.

Każdy mieszkaniec Głogowa jest bezpośrednio lub pośrednio naszym klientem i może skorzystać z udostępnionej przez nas bezpłatnej usługi powiadamiania SMS-owego o przerwach i zakłóceniach w dostawach wody.

Strefa klienta