Data publikacji strony internetowej:
2009-07-20. Data ostatniej
istotnej aktualizacji:
2020-09-08.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019
r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych
poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
Wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
-
filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności
cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia:
2020-09-08. Deklarację
sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot
publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o
kontakt. Osobą kontaktową jest
Magdalena Ruta,
koordynator.dostepnosci@pwik.glogow.pl. Kontaktować
można się także dzwoniąc na numer telefonu
515 352 555. Tą samą drogą można
składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać
żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej
strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można
także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu
dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu,
opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno
zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę
internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli
osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą
alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej
sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien
zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia
wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe,
podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy
realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być
dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie
dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować
alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot
publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub
alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne
złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony
internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub
aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także
złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej
Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostępność architektoniczna obiektu przy ul. Łąkowej 52
-
We wtorki i czwartki w godzinach od 8:00 do 13:00 przyjmowani są klienci, którzy wcześniej umówili się na wizytę telefonicznie.
-
Na parkingu, przed ogrodzeniem terenu Spółki wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
-
Klienci przyjmowani są w pomieszczeniu sali obsługowej budynku Biura Obsługi Klienta, usytuowanego przed budynkiem głównym - po lewej stronie alejki chodnikowej, wchodząc przez furtkę. Do budynku prowadzi alejka zakończona podjazdem dostosowanym dla wózków. Wejście do budynku umożliwiają drzwi automatyczne.
-
Sala obsługowa znajduje się na parterze budynku (za pomieszczeniem toalety). Dla osób na wózkach dostępne jest również stanowisko obsługi zorganizowane na korytarzu, na parterze budynku.
-
W obiekcie nie ma pętli indukcyjnych.
-
W budynku nie ma toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.
-
Do sali obsługowej budynku Biura Obsługi Klienta można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
-
Na terenie budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i online. Nie ma również oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Nad wejściem do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Dostępność architektoniczna obiektu przy ul. Wodnej 1 w Serbach- Laboratorium Wody oraz ul. Krochmalnej 3 w Głogowie- Laboratorium Ścieków
-
W dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00 przyjmowani są klienci, którzy wcześniej umówili się na wizytę telefonicznie.
-
Klienci przyjmowani są przed bramą wjazdową na teren Zakładu.
-
W budynku głównym brak jest podjazdu oraz windy dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.
-
W obiekcie nie ma pętli indukcyjnych.
-
W budynku nie ma toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.
-
Na terenie budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i online. Nie ma również oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Nad wejściem do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Aplikacje mobilne
brak aplikacji mobilnych