Możesz skontaktować się z nami w różny sposób. Możesz do nas napisać, zadzwonić lub zjawić się w nas...
Charakter działalności przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych nie zawęża się jedynie do ujmowan...
Pierwsze zapisy o pojawieniu się systemów wodociągowych pochodzą z początku XV w., a dokładnie z 144...
Procedura zgłoszeń wewnętrznychFormularz zgłoszenia naruszenia prawa
Wymiana magistrali pod korytem Odry Pijemy wodę z kranu Podsumowanie roku 2020 w PWiK w Głogowie Kam...
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych Oso...
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący od dnia 19 listopada 2021 r. na ter...
Szanowni klienci,
od 4 grudnia 2019 r. do 31 stycznia 2020 r. pracownicy PWiK w Głogowie będą odwiedzać klientów, którzy mają podpisane umowy na usługi odbioru i oczyszczania wód opadowych lub roztopowych (tzw. deszczówka). Ich wizyty są spowodowane koniecznością aneksowania obowiązującej umowy w związku ze zmianą cen usług.
Nowy cennik będzie obowiązywał od 1 marca 2020 r. Każdy przedstawiciel PWiK będzie miał przy sobie identyfikator ze zdjęciem oraz informacje dla klienta wraz z załączonymi dwoma egzemplarzami Aneksu. Aneksy należy podpisać i oddać naszemu przedstawicielowi, wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, które mieści się przy ul. Łąkowej 52.
Przypominamy, że na wysokość faktury wpływ ma kilka elementów. Dwa najważniejsze to: cena za 1 m³ ustalona przez PWiK oraz współczynnik średnich rocznych opadów (liczonych z ostatnich 10 lat). Od 1 marca 2020 r. cena PWiK za m³ wzrasta od 8 do 35 groszy, w zależności od grupy odbiorów. Najmniejszy wzrost ceny (8 groszy) dotyczy odbioru wód opadowych lub roztopowych z domków jednorodzinnych (podjazdów). Jednak jednocześnie zmniejszył się współczynnik średnich rocznych opadów (liczonych z ostatnich 10 lat). W 2019 roku wynosił on 0,5458 m³ /m², a w 2020 roku jego wartość to 0,5397 m³ /m². W związku z tym zmiana ceny odbioru deszczówki praktycznie nie będzie odczuwalna dla klientów. Przykładowo, dla klienta odprowadzającego wodę z 45 m² podjazdu, całkowity wzrost kosztów będzie wynosił około 1 złoty rocznie.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 76 835 46 42 wew. 66.
Godziny pracy Biura Obsługi Klientów: poniedziałek, środa, czwartek, piątek – od 7.00 do 15.00 oraz we wtorek od 7.00 do 16.00.