177 21

Ostatnio przeglądane

Informacje kontaktowe

Informacje kontaktowe

Możesz skontaktować się z nami w różny sposób. Możesz do nas napisać, zadzwonić lub zj...

Cenniki i taryfy 2015

Cenniki i taryfy 2015

W części cenniki i taryfy znajdują się informacje na temat aktualnych cen za dostarczanie wody i odp...

Cenniki i taryfy 2016

Cenniki i taryfy 2016

W części cenniki i taryfy znajdują się informacje na temat aktualnych cen za dostarczanie wody i odp...

Najczęściej przeglądane

Zmiany w opłatach za deszczówkę

Będą zmiany w opłatach za deszczówkę, wynikające z ustawy Prawo wodne Przedsiębiorstwo Wodoci...

Regulamin usług PWiK w Głogowie sp. z o.o. - Gmina Miejska

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie Gminy Miejskiej Głogów U...

Regulamin usług PWiK w Głogowie sp. z o.o. - Gmina Wiejska

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie Gminy Wiejskiej Głogów D...

Biuro obsługi klienta

s1  s2

Biuro Obsługi Klienta utworzone zostało na terenie siedziby PWiK w Głogowie sp. z o.o. przy ul. Łąkowej 52. Na ten cel został zaadaptowany wolnostojący budynek biurowy usytuowany przed budynkiem głównym.

Biuro Obsługi Klienta powstało dla poprawy jakości świadczonych usług zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.

W jednym miejscu będzie można teraz załatwić wiele rozmaitych spraw związanych m.in. z:
• przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
• załatwieniem spraw w zakresie zawierania umów na dostawą wody i odbiór ścieków,
• przekazaniem wskazań wodomierza,
• reklamacją rachunków wystawionych przez PWiK i regulowaniem należności,
• awariami sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
• zleceniem usług świadczonych przez PWiK w Głogowie sp. z o. o.,
• przyjmowaniem ewentualnych reklamacji i skarg klientów, itp.

Mamy nadzieję, że pracownicy Biura Obsługi Klienta odpowiedzą na wszystkie pytania i zaistniałe wątpliwości naszych klientów, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo.

Nasze przesłanie to świadczenie usług na rzecz klienta, które będą równie wysokiej jakości jak dostarczana przez nas woda.

W Biurze Obsługi Klienta funkcjonować będą następujące stanowiska:

Obsługa klienta z zakresu spraw technicznych
tel./fax 76/835 58 61

Obsługa klienta z zakresu spraw umów i windykacji
tel./fax 76/835 56 42

GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.00 – 15.00;
wtorek: 7.00 – 16.00
 

W celu skontaktowania się po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta należy skorzystać z całodobowego numeru telefonu pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego:
telefon bezpłatny: 19 285
telefon komórkowy (płatny): 602 513 227

Przyłącz się

Odczyty wodomierzyChcesz być na bieżąco? Przyłącz się do nas.

Każdy mieszkaniec Głogowa jest bezpośrednio lub pośrednio naszym klientem i może skorzystać z udostępnionej przez nas bezpłatnej usługi powiadamiania SMS-owego o przerwach i zakłóceniach w dostawach wody.

Strefa klienta