![]() |
![]() |
Biuro Obsługi Klienta utworzone zostało na terenie siedziby PWiK w Głogowie sp. z o.o. przy ul. Łąkowej 52. Na ten cel został zaadaptowany wolnostojący budynek biurowy usytuowany przed budynkiem głównym.
Biuro Obsługi Klienta powstało dla poprawy jakości świadczonych usług zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.
W jednym miejscu można teraz załatwić wiele rozmaitych spraw związanych m.in. z:
• przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
• załatwieniem spraw w zakresie zawierania umów na dostawą wody i odbiór ścieków,
• przekazaniem wskazań wodomierza,
• reklamacją rachunków wystawionych przez PWiK i regulowaniem należności,
• awariami sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
• zleceniem usług świadczonych przez PWiK w Głogowie sp. z o. o.,
• przyjmowaniem ewentualnych reklamacji i skarg klientów, itp.
Mamy nadzieję, że pracownicy Biura Obsługi Klienta odpowiedzą na wszystkie pytania i zaistniałe wątpliwości naszych klientów, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo.
Nasze przesłanie to świadczenie usług na rzecz klienta, które będą równie wysokiej jakości jak dostarczana przez nas woda.
![]() |
W Biurze Obsługi Klienta funkcjonują następujące stanowiska: Obsługa klienta z zakresu spraw technicznych tel./fax 76/835 58 61 Obsługa klienta z zakresu spraw umów i windykacji tel./fax 76/835 46 42 GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA: od poniedziałku do piątku: 7.00 – 15.00 |
W celu skontaktowania się po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta należy skorzystać z całodobowego numeru telefonu pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego:
telefon bezpłatny: 19 285
telefon komórkowy (płatny): 602 513 227