Zakończone
TS/1/2023 - Załadunek, transport i przetworzenie odpadów: skratek i zawartości piaskownika
PWiK w Głogowie Sp. z o. o. zaprasza do składania ofert w przetargu podstawowym z możliwością negocjacji na realizację zadania p.n.
„Załadunek, transport i przetworzenie (zgodne z Ustawą o odpadach – Dz. U. z dnia 8 stycznia 2013, poz. 21 wraz z późniejszymi zmianami) odpadów: skratek i zawartości piaskownika (kod 190801 i 190802) z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Głogowie”.
Termin realizacji zamówienia – 1 rok od daty zawarcia umowy.
Oferty należy składać w sekretariacie PWiK w Głogowie sp. z o.o., ul. Łąkowa 52 w terminie do 10.03.2023 r. do godz. 14:00.
Protokół z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie opublikowany na stornie internetowej www.pwik.glogow.pl.
Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych i wariantowych.
Kryterium oceny ofert:
- cena ofertowa brutto – 100%;
Wszelkie warunki udziału i złożenia oferty zawarte są w załączonych poniżej dokumentach – SWZ, załącznikach i projekcie umowy.
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załączniki w wersji edytowalnej.
- Projekt Umowy
- Testy zgodności wraz podstawową charakterystyką odpadów.
- Podstawowa charakterystyka odpadu.
Pytania i odpowiedzi:
Rozstrzygnięcie:
W postępowaniu została wybrana firma:
EkoPartner Recykling sp. Z o.o., ul. Zielona 3, 59-300 Lubin.
Zaproponowane warunki handlowe:
Cena ofertowa:
- 1. Warunki dla załadunku, transportu i przetworzenia:
- Dla odpadu 190801:
Netto 643,00 zł./1Mg
VAT 51,44 zł./1Mg
Brutto 694,44 zł./1Mg - Dla odpadu 190802:
Netto 593,00 zł./1Mg
VAT 47,44 zł./1Mg
Brutto 640,44 zł./1Mg
- Dla odpadu 190801:
- 1. Warunki dla zagospodarowania – bez transportu i załadunku:
- Dla odpadu 190801:
Netto 385,00 zł./1Mg
VAT 30,80 zł./1Mg
Brutto 415,80 zł./1Mg - Dla odpadu 190802:
Netto 335,00 zł./1Mg
VAT 26,80 zł./1Mg
Brutto 361,80 zł./1Mg
- Dla odpadu 190801:
Termin wykonania – 1 rok od daty podpisania umowy;
W postępowaniu złożono także dwie inne oferty:
- AWORUS sp. Z o.o., ul. Surowa 12, 68-200 Żary;
- EkoSerwis sp. Z o.o., ul. Milczańska 30A, 70-107 Szczecin.
Obie oferty zostały odrzucone, zgodnie z zatwierdzonym wnioskiem Zamawiającego.
Przyczyny odrzucenia dla obu ofert – nie złożenie w wymaganym terminie uzupełnienia do ofert, zgodnie z wezwaniem (nr pisma TS-613-15/23 i TS-613-16/23 z dnia 13.03.3023 r.
Poniżej uzasadnienie dla odrzuconych ofert.
- AWORUS sp. Z o.o., ul. Surowa 12, 68-200 Żary – nie złożono żadnego z dokumentów wymienionych poniżej:
- Przedstawiony w formularzu numer BDO dot. przetwarzania odpadów odnosi się do PreZero Dolny Śląsk sp. z o.o., tymczasem z załączonych dokumentów nie wynika żadna forma współpracy tych dwóch podmiotów (konsorcjum firm, umowa współpracy?). Na jakiej podstawie oferent gwarantuje możliwość przyjęcia, w celu przetworzenia, odpadów w instalacji PreZero Dolny Śląsk sp. z o.o., skoro z załączonych dokumentów nie wynika, że jest właścicielem tej instalacji, ani nie podjął z nim żadnej formy współpracy. Prosimy o dostarczenie dokumentów gwarantujących/potwierdzających przyjmowanie odpadów 190801 i 190802 przez cały okres obowiązywania umowy, która ma zostać podpisana na realizację powyższego przedmiotu zamówienia.
- Załączone zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania (odpadów – 190801 i 190802), w myśl Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. – Dz. U. z dnia 8 stycznia 2013, poz. 21 wraz z późniejszymi zmianami - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, podpisana przez osoby uprawnione nie obejmuje możliwości przetwarzania przez Odbiorcę odpadów o kodach 190801 i 190802, więc nie jest potwierdzeniem możliwości przetworzenia tych odpadów. Proszę dostarczyć zezwolenie/decyzję uwzględniającą możliwość przetwarzanie odpadów o kodach 190801 i 190802 - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, podpisana przez osoby uprawnione. Powyższe dotyczy także kopii złożonego wniosku o aktualizację decyzji na przetwarzanie odpadów, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (w przypadku nie posiadania zaktualizowanej decyzji na przetwarzanie odpadów) - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, podpisana przez osoby uprawnione;
- Referencje w ilości min. 2 szt. dot. zarówno transportu jak i przetworzenia odpadów z ostatnich 3 lat (dotyczy odpadów o kodach 190801 i 190802) - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, podpisana przez osoby uprawnione – Oferent nie dostarczyła żadnych referencji;
- Opis dokładnego sposobu i miejsca przetworzenia odpadów o kodach 190801 i 190802;
- W załączonym do oferty formularzu ofertowym – załącznik nr 1 SWZ, Oferent nie uzupełnił pozycji kosztowych dot. samego przetworzenia odpadów o kodach 190801 i 190802 (wariant nr 2). Prosimy o uzupełnieni formularza o koszty przetworzenia odpadów o kodach 190801 i 190802. Przypominamy, ze zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający podjął decyzję o zatrzymaniu wadium złożonego w postępowaniu
- EkoSerwis sp. Z o.o., ul. Milczańska 30A, 70-107 Szczecin:
Oferent został wezwany o uzupełnienie dokumentów oferty – pismo nr TS-613-15/23 z dnia 13.03.2023 r. Oferent nie dostarczył:- Wypełnionego i podpisanego przez osoby uprawnione, załącznika nr 5 do SWZ dot. numerów rejestracyjnych pojazdów i danych kierowców, motywując to nieznajomością samochodów, które będą świadczyć usługę transportu, gdyż będzie to transport zewnętrzny, jednocześnie wskazując w formularzu ofertowym siebie jako transportującego;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert – brak załączonego odpisu KRS;
- Referencje w ilości min. 2 szt. dot. zarówno transportu jak i przetworzenia odpadów z ostatnich 3 lat (dotyczy odpadów o kodach 190801 i 190802)- kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, podpisana przez osoby uprawnione – Oferent nie dostarczył dokumentów zasłaniając się tajemnicą gospodarczą;
- Opis dokładnego sposobu i miejsca przetworzenia odpadów o kodach 190801 i 190802 – Oferent nie dostarczyła opisu, powołał się na załączoną decyzję na przetwarzanie odpadów;
- Przedstawiony w formularzu numer BDO dot. przetwarzania odpadów odnosi się do Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów w Leśnie Górnym. Oferent załączył umowę współpracy z zakładem przetwarzającym, która jest ważna do 31.12.2023 r., czyli na okres krótszy aniżeli umowa, która ma zostać zawarta z Zamawiającym na odbiór odpadów o kodach 190801 i 190802 (zgodnie ze SWZ umowa ma zostać zawarta na okres roku, czyli do roku 2024). Oferent w spisie treści do uzupełnienia wpisał jedynie adnotację, że umowa jest odnawiana każdy kolejny rok. Dodatkowo załącznikiem do umowy współpracy pomiędzy oferentem a zakładem przetwarzania są dane o ilości odpadów możliwych do przyjęcia w okresie 1 roku – ilości te różnią się od ilości zwartej w decyzji na przetwarzanie odpadów i ilości oszacowanych przez Zamawiającego do odbioru w trakcie obowiązywania umowy. Zgodnie ze SWZ Zamawiający przewidywał do zagospodarowania 100-150 Mg skratek rocznie i 550-660 Mg zawartości piaskowników rocznie, tymczasem ilości z załącznika to odpowiednio 200 Mg skratek/1rok i 150Mg zawartości piaskownika/1 rok, czyli znacznie mniej aniżeli Zamawiający chce przekazać do zagospodarowania.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Dokument z dnia: 06.03.2023, 13:57 Dokument oglądany razy: 790 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: nie |
Opublikował: Mariusz Zakrzewski Publikacja dnia: 06.03.2023, 13:57 Termin: 10.03.2023, 14:00 |