Zakończone
PK-A/21/6/2015 - świadczenie kompleksowych usług transportowych przewozu osób, świadczone na rzecz PWiK w Głogowie sp. z o.o. taborem samochodowym pozostającym we władaniu Wykonawcy
Nr sprawy: PK-A/21/6/2015
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
67-200 Głogów, ul. Łąkowa 52
www.pwik.glogow.pl
e-mail: pwik@pwik.glogow.pl
zawiadamia o wszczęciu postępowania przetargowego na:
świadczenie kompleksowych usług transportowych przewozu osób, świadczone na rzecz PWiK w Głogowie sp. z o.o. taborem samochodowym pozostającym we władaniu Wykonawcy.
60171000-7
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 67-200 Głogów, ul. Łąkowa 52
2. Określenie trybu zamówienia:
Negocjacje z wieloma oferentami o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 euro – w oparciu o Regulamin udzielania zamówień przez PWiK w Głogowie sp. z o.o.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ:
www.pwik.glogow.pl
4. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
świadczenie kompleksowych usług transportowych przewozu osób, świadczone na rzecz PWiK w Głogowie sp. z o.o. taborem samochodowym pozostającym we władaniu Wykonawcy, wg potrzeb Zamawiającego, wynikających z poniższych zadań:
ZADANIE I
Jazda w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego wg potrzeb pracowników w siedzibie Spółki:
1) Wymagany samochód – pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, wyposażony w klimatyzację, z możliwością demontażu siedzeń i przewożenia towarów do 3 mb długości.
2) Wyjazdy w dni robocze; możliwość wyjazdów w dni wolne od pracy, wg zleceń Zamawiającego.
3) Dyspozycyjność: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 - 15:00; po godzinie 15:00 i w dni wolne od pracy na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym jednodniowym powiadomieniem.
ZADANIE II
Wyjazdy poza granice administracyjne powiatu głogowskiego, wg potrzeb pracowników administracyjnych w siedzibie Spółki, których trasa (od rozpoczęcia do zakończenia wyjazdu) wynosi łącznie:
a) do 200 km,
b) powyżej 200 km,
1) Wymagany samochód – pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, wyposażony w klimatyzację, z możliwością demontażu siedzeń i przewożenia towarów do 3 mb długości.
2) Możliwość wyjazdów w dni robocze i wolne od pracy, wg zleceń Zamawiającego.
3) Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym jednodniowym powiadomieniem.
ZADANIE III
Wyjazdy w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego wg potrzeb pracowników Działu Laboratorium .
1) Wymagany samochód – min. 4 osobowy, o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, wyposażony w klimatyzację, z możliwością przewozu automatycznego pobieraka próbek o wymiarach: szer. 360 mm, wysokość 780 mm, długość 600 mm.
2) Przejazdy w dni robocze w celu poboru próbek w terminach, godzinach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
3) Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym jednodniowym powiadomieniem.
ZADANIE IV
Wyjazdy poza granice administracyjne powiatu głogowskiego wg potrzeb pracowników Działu Laboratorium .
1) Wymagany samochód – min. 4 osobowy, o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, wyposażony w klimatyzację, z możliwością przewozu automatycznego pobieraka próbek o wymiarach: szer. 360 mm, wysokość 780 mm, długość 600 mm.
2) Przejazdy w dni robocze w celu poboru próbek w terminach, godzinach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
3) Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym jednodniowym powiadomieniem.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) jazdy z pracownikami Spółki do miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
b) pomocy Zamawiającemu w: za- i wyładunku towaru,
c) podczas jazdy - opieki nad przewożonym towarem,
d) z chwilą dokonania załadunku towaru ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia ciąży na Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada do wysokości szkody w razie uszkodzenia lub utraty przewożonego towaru
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia :
36 m-cy od dnia podpisania umowy lub do kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu umowy, po przekroczeniu której Zamawiający odstąpi od umowy, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Spełnienie wymagań określonych w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.
2) Potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie zapisów Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
3) Posiadanie licencji na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego (zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym).
4) Wykonawca, posiada i przez cały okres trwania umowy będzie posiadał tytuł prawny do dysponowania pojazdami samochodowymi przeznaczonymi do realizacji zamówienia.
Na dzień otwarcia ofert, tabor samochodowy, przy użyciu którego Wykonawca będzie świadczył usługi nie może być starszy niż 20 lat. Stan techniczny – bardzo dobry lub dobry
8. Kryterium oceny ofert - cena brutto odpowiednio:
1) 30 % - cena brutto za 1 km przebiegu dla pojazdu z zadania I
2) 25 % - cena brutto za 1 godzinę pracy dla pojazdu z zadania I
3) 5 % - cena brutto za 1 km przebiegu dla każdego pojazdu z zadania II a
4) 5 % - cena brutto za 1 godzinę pracy dla pojazdu z zadania II a
5) 8 % - cena brutto za 1 km przebiegu dla każdego pojazdu z zadania II b
6) 7 % - cena brutto za 1 godzinę pracy dla pojazdu z zadania II b
7) 5 % - cena brutto za 1 km przebiegu dla każdego pojazdu z zadania III
8) 5 % - cena brutto za 1 godzinę pracy dla pojazdu z zadania III
9) 5 % - cena brutto za 1 km przebiegu dla każdego pojazdu z zadania IV
10) 5 % - cena brutto za 1 godzinę pracy dla pojazdu z zadania IV
Przez użyte określenie „ godzina pracy ” należy rozumieć czas pozostawania kierowcy wraz z samochodem w dyspozycji Zamawiającego.
9. Termin i miejsce składania ofert.
1) Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem „ Przetarg na świadczenie usług transportowych” , „ nie otwierać przed 23.11.2015 r.” należy składać w Sekretariacie Zamawiającego, w Głogowie przy ul. Łąkowej 52 w terminie do dnia 23.11.2015 r do godz. 8:00.
2) Na kopercie należy umieścić dokładny adres Oferenta.
3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.11.2015 r. o godz. 8:15 w Sali Konferencyjnej PWiK w Głogowie sp. z o.o. przy ul. Łąkowej 52 (pok. nr.6).
4) Zamawiający w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, zaprosi Wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym w celu przeprowadzenia dalszych negocjacji.
10. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert określonego w siwz.
Do pobrania:
1.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
2.Modyfikacja SIWZ
Rozstrzygnięcie:
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W GŁOGOWIE
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Łąkowa 52, 67-200 Głogów , tel. 76 834-21-31 fax wew. 30
informuje, że w przetargu „negocjacje z wieloma oferentami” o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro – w oparciu o Regulamin udzielania zamówień przez PWiK w Głogowie sp. z o.o. na :
„świadczenie kompleksowych usług transportowych przewozu osób, świadczone na rzecz PWiK w Głogowie sp. z o.o. taborem samochodowym pozostającym we władaniu Wykonawcy, wg potrzeb Zamawiającego”
wybrano ofertę złożoną przez Usługi Transportowe Tadeusz Pietruszewski z siedzibą w Głogowie 67-200 przy ul. Neptuna 26/1, za cenę ofertową, jn:
1) dla ZADANIA I
Jazda w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego wg potrzeb pracowników w siedzibie Spółki:
-cena netto za 1 km – 3,30 zł
-cena netto za godzinę pracy – 20,00 zł
2) dla ZADANIA II
Wyjazdy poza granice administracyjne powiatu głogowskiego, wg potrzeb pracowników administracyjnych w siedzibie Spółki, których trasa (od rozpoczęcia do zakończenia wyjazdu) wynosi łącznie:
a)do 200 km,
-cena netto za 1 km – 2,30 zł
-cena netto za godzinę pracy – 9,90 zł
b) powyżej 200 km
-cena netto za 1 km – 1,50 zł
-cena netto za godzinę pracy – 9,90 zł
3) dla ZADANIA III
Wyjazdy w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego wg potrzeb pracowników Działu Laboratorium .
-cena netto za 1 km – 2,00 zł
-cena netto za godzinę pracy – 9,90 zł
4) dla ZADANIA IV
Wyjazdy poza granice administracyjne powiatu głogowskiego wg potrzeb pracowników Działu Laboratorium
-cena netto za 1 km – 2,00 zł
-cena netto za godzinę pracy – 9,90 zł.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dokument z dnia: 17.11.2015, 13:20 Dokument oglądany razy: 2119 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: nie |
Opublikował: Daniel Dębski Publikacja dnia: 17.11.2015, 13:20 Termin: 23.11.2015, 08:00 |