Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 12.08.2009 nr ogłoszenia 276318
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 14 000euro
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 67–200 Głogów, ulica Łąkowa52 , Regon 004043874, tel. / fax.: (076) 835 62 61. strona internetowa www.pwik.glogow.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia: Wspólny słownik zamówień:
45262700-8, 45310000-3,45330000-9, 45331200-8, 45110000-1
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) przebudowy warsztatu na budynek biurowy,
b) rozbiórki budynku deszczowni,
c) termoizolacji budynku garażowo-magazynowego ,adaptacja budynku kuźni na warsztat.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dokumentacja projektowo-kosztorysowa pn. „Przebudowa warsztatu na budynek biurowy” , „Rozbiórka budynku deszczowni” oraz „Termoizolacja budynku garażowo-magazynowego, remont pomieszczenia kuźni” wykonana przez Pracownię Projektową KONSTRUKTOR Marek Raczkowski , Jacek Szczurek 67-200 Głogów, ul. Kosmonautów Polskich .
3. Dokumentacje budowlane dostępne są w Wydziale Inwestycji PWiK przy ul. Krochmalnej 3 w Głogowie w dni robocze w godz. 8 ºº -14 ºº.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na :
a) przebudowy warsztatu na budynek biurowy i termoizolacji budynku garażowo-magazynowego -adaptacja budynku kuźni na warsztat.
b) rozbiórki budynku deszczowni.
III. Wymagane terminy wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 11.12.2009r
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp,
3) wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 3 zadania odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
4) dysponują lub będą dysponować ,osobami posiadającymi uprawnienia do: kierowania robotami w specjalności j w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,
5) posiadają środki finansowe wysokości co najmniej 600 000zł. lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000zł.
6) posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
7) udzielą 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty,
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
B. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów :
1) prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego – Zał. Nr 1 do SIWZ,
2) dowodu wniesienia wadium,
3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp – Zał. Nr 2 do SIWZ,
5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z wykorzystaniem zał. Nr 4
6) wykazu co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ,
7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8) pełnomocnictwa udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w niniejszym przetargu albo do reprezentowania w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego , w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
9) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 600 000zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 600 000zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego okresie 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy – w tym okresie oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Zał.Nr4
11.Informację nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Zał. Nr 5 do SIWZ
Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy.
Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość
dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego.
Uwaga!
Dokumenty, o których mowa w j.w. należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy , regulującej współpracę tych wykonawców.
V. Informacja na temat wadium:
wymagane wadium w wysokości 16 000,00zł.
VI. Kryterium oceny ofert: najniższa cena oferty
VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty składać do dnia 02.09.2009 r. do godz. 11:00 w siedzibie PWiK , Sp. z o. o. w Głogowie ul. Łąkowa 52, ( Registratura)
Otwarcie ofert dnia 02.09.2009r. godz. 12:00, Głogów, ul. Krochmalna 3.
VIII. Termin związania z ofertą :
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez 30 dni licząc od dnia
ostatecznego składania ofert.
IX. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie przewiduje
wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
X. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Dokumenty do poberania: siwz, dokumentacja techniczna.
Wiadomość z dnia: 14.08.2009 Dokument oglądany razy: 85 |
Opublikował: Robert Czechowski |