BIP PWiK w Głogowie Sp. z o.o.

TR_21_16_09 - Kompleksowe usługi transportowe osób i towarów świadczone na rzecz PWIK w Głogowie sp.zo.o.

opublikowany: 20.11.2009
termin: 27.11.2009
przetarg podlega Ustawie o Zamówieniach Publicznych

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialniością zaprasza do składania ofert na zadanie

pn: "Kompleksowe usługi transportowe osób i towarów świadczone na rzecz PWIK w Głogowie sp.zo.o." .


Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.11.2009r. nr ogłoszenia 399752

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 14 000euro

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 67–200 Głogów, ulica Łąkowa52 , Regon 004043874, tel. / fax.: (076) 835 62 61. strona internetowa www.pwik.glogow.pl

II. Określenie przedmiotu zamówienia :

Wspólny słownik zamówień CPV;60171000-7

1. Przedmiot zamówienia : kompleksowe usługi transportowe osób i towarów świadczone na rzecz PWiK w Głogowie sp. z o.o. wg potrzeb wynikających z poniższych zadań:

Zadanie nr I.

Wyjazdy poza granice administracyjne powiatu głogowskiego i Polski.

1.Wymagany samochód osobowy (co najmniej 7-mio osobowy wraz z kierowcą z możliwością demontażu siedzeń, wyposażony w klimatyzację, nie starszy niż z 1999 r.

2.Możliwość wyjazdów w dni robocze i wolne od pracy, wg zleceń Zamawiającego.

3.Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym czterogodzinnym powiadomieniem.

Zadanie nr II.

IIA Wyjazdy poza granice administracyjne powiatu głogowskiego i Polski.

1.Wymagany samochód osobowy ( min. 5 osób wraz z kierowcą ), wyposażony w klimatyzację, nie starszy niż z 2007 roku.

2.Przejazdy w dni robocze i wolne od pracy, wg zleceń uzgadnianych z Działem Organizacji i Kadr .

3.Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym czterogodzinnym powiadomieniem.

IIB Wyjazdy w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego.

1.Wymagany samochód osobowy ( min. 5 osób wraz z kierowcą ), wyposażony w klimatyzację, nie starszy niż z 2007 roku.

2.Przejazdy w dni robocze i wolne od pracy, wg zleceń uzgadnianych z Działem Organizacji i Kadr .

3.Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym czterogodzinnym powiadomieniem.

IIC Wyjazdy w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego wg zleceń Działu Laboratorium .

1.Wymagany samochód osobowy ( min. 5 osób wraz z kierowcą ), wyposażony w klimatyzację, nie starszy niż z 2007 roku.

2.Przejazdy w dni robocze w celu poboru próbek w terminach , godzinach i do miejsc ustalonych z Kierownikiem tego działu.

3.Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym czterogodzinnym powiadomieniem.

IID Wyjazdy poza granice powiatu głogowskiego wg zleceń Działu Laboratorium .

1.Wymagany samochód osobowy ( min. 5 osób wraz z kierowcą ), wyposażony w klimatyzację, nie starszy niż z 2007 roku.

2.Przejazdy w dni robocze w celu poboru próbek w terminach , godzinach i do miejsc ustalonych z Kierownikiem tego działu.

3.Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym czterogodzinnym powiadomieniem.

Zadanie nr III.

Jazda w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego wg potrzeb pracowników administracyjnych „Odrzycka”

1. Wymagany samochód osobowy (co najmniej 7-mio osobowy wraz z kierowcą ) z możliwością demontażu siedzeń, nie starszy niż z 1999 roku.

2. Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym czterogodzinnym powiadomieniem..

Zadanie nr IV.

IVA Jazda w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego, wg zleceń Działu Gospodarki Materiałowej.

1. Wymagany samochód osobowy (co najmniej 7-mio osobowy wraz z kierowcą ), z możliwością demontażu siedzeń i przewożenia towarów o długości do 3mb., nie starszy niż z 1999 roku.

2. Dyspozycyjność na wezwanie telefoniczne z wcześniejszym jednodniowym powiadomieniem.

3. Wyjazdy w dni robocze.

IV B Wyjazdy poza granice administracyjne powiatu głogowskiego z przyczepą wg zleceń Działu Gospodarki Materiałowej.

1. Wymagany samochód osobowy (co najmniej 7-mio osobowy wraz z kierowcą), z możliwością ciągnięcia przyczepy , nie starszy niż z 1999 roku.

2. Wymagana przyczepa lekka o dopuszczalnej masie całkowitej 750 kg,

3. Wyjazdy w dni robocze.

IV C Jazda w granicach administracyjnych powiatu głogowskiego z przyczepą wg zleceń Działu Gospodarki Materiałowej.

1. Wymagany samochód osobowy (co najmniej 7-mio osobowy wraz z kierowcą), z możliwością ciągnięcia przyczepy, nie starszy niż z 1999 roku.

2. Wymagana przyczepa lekka o dopuszczalnej masie całkowitej 750 kg,

3. Wyjazdy w dni robocze.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

- opieki nad przesyłką w drodze,

- dostarczenia przesyłki w miejsce i do odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego,

- z chwilą dokonania załadunku towaru ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia ciąży na Wykonawcy,

III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

IV. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych .

Ocenie podlegają zadania wg poniższego :

1. zadanie nr I

2. zadanie nr II

3. zadanie nr III i IV ( łącznie)

Zadania podane w powyższych wariantach ocen uzyskują oceny oddzielnie. Ocen w powyższych wariantach nie sumuje się

V. Wymagany terminy wykonania zamówienia:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od podpisania umowy do wartości 500 000zł.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1. Spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1. Ustawy PZP z dn. 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami.

2. Potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i Ustawy PZP z dn. 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami.

3. Posiadanie licencji na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego.

4. Pozostawanie we władaniu Wykonawcy w trakcie obowiązywania umowy, pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

VII. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów :

1.Kserokopia licencji na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego - zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( oryginały do wglądu na życzenie Zamawiającego)

2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.Wykonawca osobiście wykonujący transport drogowy oraz zatrudniający kierowców zobowiązany jest do załączenia kserokopii oświadczenia i zaświadczenia stanowiącego zał. nr 4 i zał. nr 5 do siwz. – zgodnie z wymaganiami art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym ( Dz.U. Nr 125,poz.1371 z późn. zm) (oryginał do wglądu na życzenie Zamawiającego).

4.Wykaz pojazdów, jakimi Wykonawca realizował będzie zamówienie.

5.Kserokopie dowodów rejestracyjnych, ubezpieczeń oc i nw pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie ( oryginały do wglądu na życzenie Zamawiającego).

6. Kserokopie dowodu rejestracyjnego, ubezpieczeń oc przyczepki wykorzystywanej do realizacji zamówienia (oryginał do wglądu na życzenie Zamawiającego).

7.Oświadczenie art.22 ust.1 Ustawy PZP – stanowiące zał. nr 3 do siwz.

8.Oświadczenie art.24 ust.1 i 2 Ustawy PZP – stanowiące zał. nr 4 do siwz.

9. Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy

Wszystkie dokumenty należy załączyć w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

VIII. Informacja na temat wadium:

Nie wymagane wadium

IX. Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert.

1. 50 % - cena netto za 1 km przebiegu dla każdego z pojazdów

2. 50 % - cena netto za 1 godzinę pracy dla każdego z pojazdów

Ocena ofert dokonywana będzie w kryteriach wg wzoru

Ad.1. Cena netto za 1 km przebiegu pojazdu

najniższa oferowana cena brutto za 1 km przebiegu

C = --------------------------------------------------------------------- x 50% x 100

badana oferowana cena brutto za 1 km przebiegu

Ad.2. Cena netto za 1 godzinę pracy

najniższa oferowana cena brutto za 1 godzinę pracy

C = --------------------------------------------------------------------- x 50% x 100

badana oferowana cena brutto za 1 godzinę pracy

Ocenie ofert podlegają ceny ofertowe brutto.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Ocenie podlegają zadania wg poniższego :

4. zadanie nr I

5. zadanie nr II

6. zadanie nr III i IV ( łącznie)

Zadania podane w powyższych wariantach ocen uzyskują oceny oddzielnie. Ocen w powyższych wariantach nie sumuje się.

X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Oferty składać do dnia 27.11.2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie PWiK ,Sp. z o. o. w Głogowie ul. Łąkowa 52, ( Registratura)

Otwarcie ofert dnia 27.11.2009r. godz. 11:00 ,Głogów, ul. Krochmalna 3.

XI. Termin związania z ofertą :

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez 30 dni licząc od dnia ostatecznego składania ofert.

XII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie przewiduje

wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Dokumenty do pobrania:
dokumenty


Przetarg rozstrzygnięty

Uwagi:



Informacja o rozstrzygnięciu przetargu

Wiadomość z dnia: 20.11.2009
Dokument oglądany razy: 1 953
Opublikował: Daniel Dębski
wydruk z dnia: 21.11.2024 // pwik.glogow.pl/bip